Politica Retur / Anulare

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanta, fără a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastră, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: office@safetysecurity.ro. Completați pentru retur formularul, si trimiteți-l la adresa de email mai sus menționată.

Daca va retrageți, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră  cu excepția  (vezi retur si înlocuire)  fără întârzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului in care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

 

RETURNARE SI INLOCUIRE

Cum returnați produsele

In momentul recepționarii comenzii verifica cu atenție starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgâriate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau înfundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.

Daca constatați aceste nereguli, iți recomandam sa solicitați completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrării, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc). Se pot face specificații direct pe factura fiscala.

Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, va rugam sa contactați imediat un reprezentant al firmei Triticom SRL, la numărul de telefon 0746.628.180, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamației.

Daca in urma deschiderii coletului constatați ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare și prezinta semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, va recomandam sa refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrării, starea produselor deteriorate.

 

Clientul poate returna produsele achiziționate in următoarele situații:

-produsul care nu este conform cu specificațiile de pe site,

-produsele ce au fost livrate greșit

-produsele care au mărimi eronat comandate

Clientul este obligat sa notifice safetysecurity.ro, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisa in termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primirea produselor.

Produsul va fi returnat doar daca este in condiții perfecte, in ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe, eticheta de preț cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzător si/sau nu sunt in condiții perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fără rambursarea contravalorii produsului sau înlocuirii acestuia.

Produsele trebuie returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace.

Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de copie după factura, si formularul retur completat de către client.

Clientul nu poate returna produsele achiziționate si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in următoarele scopuri sau situații:

-cazul in care produsul s-a realizat pe masurile clientului,

-produsele prezinta semne de uzura, deteriorare sau piese si componente lipsa

– înlocuirea produsului achiziționat cu un alt produs cu alte specificații sau de un tip diferit

– cererea de returnare are data de expediere care depășește perioada de 14 zile calendaristice

– in cazul in care produsul returnat nu este in aceeași stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au însoțit).

-in cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data recepționarii produselor, prin virament bancar.

-in cazul înlocuirii produsului cu unul identic, înlocuirea se va face in condițiile si limitele unei comenzi normale.

-ruperea sigiliului de securitate atrage după sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.

– orice solicitare făcută de către client ( piese înlocuite, produse integral, etc) se soluționează in terme de 14 zile calendaristice.

Comenzile care au fost ridicate de la magazine nu sunt considerate comerț la distanta, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzătoare cu scopul si nevoile clientului.

In situația in care doriți sa returnați un produs funcțional, livrat corect si fără vicii de fabricație, se va considera  livrare valida si se va opri taxa de transport tur si retur. Acesta se va calcula in funcție de distanta fata de depozitul firmei si poate ajunge pana la 20% din valoarea produsului.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalizări.

Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de către dumneavoastră a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.

In cazul in care ați achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in același cont bancar din care ați efectuat plata.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.

ATENTIE:

In cazul in care produsele a căror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, ruptura, componente sau accesorii lipsa, sau nu sunt returnate in aceeași stare in care au fost livrate către client, SAFETY AND SECURITY SYSTEMS SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse produselor achiziționate.

 

Returul produselor SAFETY AND SECURITY SYSTEMS SRL:

Daca, din orice motiv, nu sunteți 100% mulțumit de un produs pe care l-ați cumpărat, puteți sa il returnați in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-a fost livrat de către curier.

  1. Completați o cerere de retur pe safetysecurity.ro, asigurându-te ca produsul pe care vrei sa il returnați îndeplinește condițiile de retur
  2. Specificați in cerere una dintre opțiunile de retur : schimb cu același model, schimb cu un produs diferit vândut de SAFETY AND SECURITY SYSTEMS SRL sau rambursare a sumei de bani plătite la cumpărare
  3. După aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la dumneavoastră sa ridice produsul pe care vreți sa îl returnați.

Cererea se face pe  adresa de office@safetysecurity.ro sau completând formularul de retur de la comanda.

Pentru a returna produsul este necesara descărcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa office@safetysecurity.ro.

Adresa de contact pe email pentru alte detalii: office@safetysecurity.ro.

 

Condiții generale:

Puteți returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-au fost livrate de curier. Așadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel târziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrării.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeași stare in care le-ați primit.

Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Trebuie sa returnați produsele  ambalate, însoțite de etichetele inițiale, intacte si toate documentele cu care v-au fost livrate.

Puteți returna orice produs doar daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si uzate.

Daca ați deschis coletul si constați ca produsul nu este ceea ce ai dorit, puteți cere returul numai in condiția in care produsul este ambalat in aceeași forma in care l-ați primit, in același ambalaj, foarte bine închis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipulării de către curier.

Aveți foarte mare atenție la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de către curier, SAFETY AND SECURITY SYSTEMS SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse produsului.

 

Comanda speciala:

Produsele confecționate după specificația clientului sau aduse la comanda (cu avans)- dimensiuni, culoare, material ce poarta denumirea de „comanda speciala” / poate fi comandat în așteptare,  nu pot fi returnate. Decizia de a renunța la o comanda speciala duce la pierderea avansului achitat.

 

Anularea unei comenzi:

In cazul in care doriți sa anulați o comanda, o puteți face pana in momentul când a plecat coletul de la noi.

Cererea se poate face in scris la adresa de email: office@safetysecurity.ro